KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI TECHNICZNEJ
Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku
zatrudni
KIEROWNIK
DZIAŁU OBSŁUGI TECHNICZNEJ
Zadania, w szczególności:
- realizacja zamówień w obszarze Działu Obsługi Technicznej;
- zarządzanie nieruchomościami będącymi w posiadaniu Spółki
- współpraca z zakładami dostarczającymi media na potrzeby Spółki, powiadamianie o planowych lub awaryjnych przerwach w dopływie wody, energii elektrycznej, centralnego ogrzewania, itp.,
- zapewnienie prawidłowej eksploatacji sieci wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz sprawowanie nadzoru nad prawidłową eksploatacją instalacji, sprzętu i aparatury elektrycznej w Spółce,
- planowanie, organizowanie, kontrolowanie i ewidencjonowanie okresowych inspekcji, konserwacji i przeglądów sieci wodno-kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania, urządzeń i instalacji elektrycznych oraz sprzętu i aparatury technicznej oraz medycznej,
- nadzór nad dostarczaniem tlenu w butlach z magazynu do oddziałów szpitalnych,
- działalność administracyjna w obszarze obsługi technicznej, w tym przygotowywanie materiałów niezbędnych do organizacji przetargów postępowań o udzielenie zamówienia i innych procedur określonych prawem zamówień publicznych,
- opracowywanie pod względem merytorycznym faktur, będących wynikiem działalności w obszarze obsługi technicznej oraz aparatury medycznej, terminowe ich rozliczanie, sporządzania materiałów i rozliczeń faktur w obszarze Działu Obsługi Technicznej, zgodnie z umowami oraz dokonywanie zakupów gotówkowych,
- przyjmowanie zgłoszeń awarii w obszarze obsługi technicznej, diagnozowanie i realizacja procesu napraw sprzętu użytkowanego w Szpitalu,
- udział w przygotowywaniu oraz przygotowywanie specyfikacji wymagań technicznych (opis przedmiotu zamówienia) do postępowań o udzielenie zamówienia na zakup sprzętu, usługi serwisowe i części zamienne aparatury technicznej i medycznej,
- utrzymanie w gotowości technicznej aparatury technicznej i sprzętu niezbędnego do wykonywania usług w zakresie lecznictwa poprzez sprawowanie nadzoru nad sprawnym działaniem urządzeń i aparatury technicznej,
- pomoc w planowaniu i realizacji inwestycji, remontów i napraw sprzętu i aparatury medycznej, oprogramowania oraz usług wynikających z zakresu działania działu;
- współpraca z działami serwisowymi producentów w zakresie usług serwisowych;
- przeprowadzanie analiz opłacalności napraw, w tym tworzenie analiz kosztów napraw aparatury technicznej i opiniowanie kosztorysów napraw;
- optymalizacja kosztów utrzymania i ekspoatacji budynków Spółki, ze szczególnym uwzględnieniem mediów i remontów;
- współpraca z zespołem projektantów w zakresie kompleksowej modernizacji Szpitala.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, dopuszczalne średnie techniczne kierunkowo związane z eksploatacją budynków szpitalnych
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność obsługi komputera (w szczególności pakietu Microsoft Office) i urządzeń biurowych,
- umiejętności interpersonalne, optymistyczne usposobienie, empatia,
- dobra organizacja pracy, w tym samodzielność, efektywność, rzetelność, terminowość,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienność,
- punktualność, odpowiedzialność, odporność na stres
Oferujemy:
- umowę o pracę na cały etat,
- pracę w stałych godzinach,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Informacje dodatkowe
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) osobiście do Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi lub drogą na adres e-mail: rekrutacja@plockizoz.pl.
W temacie maila proszę wpisać kierownik DOT.
Termin nadsyłania dokumentów: do dnia 7 października 2024 roku do godz. 12:00.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy (oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone).
Wszelkich informacji udziela: pracownik Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi nr tel. 24 364 51 32, 723-555-957.
Zgodnie z wymogiem wynikającym z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o zapoznanie się z zamieszczonym poniżej obowiązkiem informacyjnym: